Foto's - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Frank Jager - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Frank Jager - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

10 April 2005 | Suriname, Paramaribo

Dit berichtje stuur ik rond namens Frank, het ging ff mis met foto's plaatsen in Paramaribo, maar bij deze nieuwe foto's betreffende: aankomst Pa en ikzelf, Brownsberg, Mijn verjaardag, Trip naar de Stoelmanseilanden en bezoek Groningen, dat was het alweer, ben zelf net weer een dag terug en heb me uitstekend vermaakt aan de Kwattaweg,


mvg uw kwaliteitsbewaker Peter

  • 10 April 2005 - 18:47

    Mama Son:

    Samen op de foto's met papa en broer straal je. Wat een fijn gezicht is dat.De foto met de brasband slaat alles!Je steekt boven ze uit.Geweldig gezicht.Een leuk idee.Complimentjes naar degenen die dit georganiseerd hebben!Prachtige foto's!xx mama son

  • 10 April 2005 - 20:47

    Fleur:

    Toch leuk he om op deze manier ook nog op de hoogte te blijven van elkaars gebeurtenissen! Wil je de foto van je rechterkant graag op je site zetten? Moet zeggen dat die kant er erg goed uitziet.Haha. kus

  • 12 April 2005 - 19:48

    Grevo:

    Gozer! waar ben je, ik probeerde je net te bellen. IIg tot morgen bij de chatsessie

  • 19 April 2005 - 09:51

    Rupske:

    lieve Frank, ff snel berichtje dat msn-en met Menno niet meer lukt. Zaterdag ben ik bij mijn ouders zullen we dan ff msn-en? dikke kus en veel liefs, je vriendinnetje

  • 19 April 2005 - 21:17

    Kimsygirl:

    hey blanda, t spijt me zo, ik ben gewoon helemaal je verjaardag vergeten!!! waarschijnlijk omdat ik niet zo vaak thuis ben en je verjardag alleen daar op de kalender staat!ik zit meeste van de tijd aan splisluizen, boven de storm, pepijn woont daar!
    anyhow, ik hoop dat alles goed met je is en dat je je helemaal suf geniet!!

    keep up the good work!!
    dikke smok kim

  • 23 April 2005 - 13:17

    Grafsteen In Aleppo:

    Gelukkig alle nummers en emailadressen kwijt. Ingebroken in mijn telefoon en voedselvergiftiging, maar verder is het geweldig in Syrie.

    Dikke X Peter

  • 24 April 2005 - 14:34

    Loes (pabo):

    Ha die Frank, Leuk om eens op je site rond te snuffelen.Wat moeten jullie een plezier hebben daar. Ik moet toch maar eens proberen of ik stagebegeleider kan worden. Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 38182

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: