Het zit er weer op - Reisverslag uit Venetië, Italië van Frank Jager - WaarBenJij.nu Het zit er weer op - Reisverslag uit Venetië, Italië van Frank Jager - WaarBenJij.nu

Het zit er weer op

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

28 Juli 2005 | Italië, Venetië

Zo, daar ben ik dan weer. Nu echter met mijn allerlaatste mail vanuit Venetie. Ik heb na Sarajevo met Esther nog twee andere plaatsen aangedaan in Bosnie, namelijk Jacje (ik weet niet of ik dit goed schrijf) en Bihac. De eerste plaats was gesitueerd boven een waterval. Schitterend om te zien en erg indrukwekkend. We hebben daar samen met twee jongens uit Zagreb in een private accomodation gezeten en hebben in de avond wat gedronken en een wandeling door de stad gemaakt. De volgende dag zijn we naar Bihac gegaan om te gaan raften. We waren erg benieuwd en hadden er veel zin in. Eindelijk weer een beetje actie in de tent. Helaas had de tocht meer iets weg van een tochtje over het Peizerdiep. Ook niet vekeerd, maar niet helemaal de bedoeling. De locatie was echter heel erg mooi. We zaten wederom in een mooie kamer voor weinig geld en we konden ons volop vermaken met beachvolleybal, hangmattengedonder, zwemmen, (wat we trouwens niet gedaan hebben) en wat al niet meer.... Maar goed, de volgende dag naar Zagreb gereisd en twee andere jongens leren kennen uit Keulen. Was erg gezellig en zijn in Zagreb vooral met deze twee opgetrokken. Zagreb was een mooie stad om te zien, maar niet heel erg bijzonder. Het is een westerse stad met veel mooie gebouwen (heel anders dan Sarajevo natuurlijk), maar we waren een beetje stadjemoe. Weer een kerk, trams, heeee oude stadsmuren, etc, etc....Veel lol gehad en dat is het belangrijkste op vakantie natuurlijk. Nu zit ik in Venetie en vlieg over een aantal uurtjes terug naar huis. Esther is gisteravond naar Ljublijana gegaan in Slovenie. Lieve schat heel veel succes in je verdere reis door Europa!!!! Het waren fantastische weken met elkaar!

Venetie is te idyllisch voor woorden. Ik kwam gisteravond aan met de trein en toen ik uit het station kwam lopen, werd ik gelijk geconfronteerd met het Venetiaanse geweld. Veel toeterende boten, toeristen, duiven (ratten van de lucht he kim) en de smalle stratjes, bruggetjes en kanaaltjes. Schitterend!!! Wat heerlijk om hier te zijn. Ik heb een klein goedkoop hotelletje gepakt dichtbij het busstation en heb gisteravond een wandeling gemaakt van ongeveer 2 uur. Natuurlijk het San Marcoplein gezien en de schitternde klein steegjes door de hele stad heen. Nu ga ik terug naar het hotel om mijn spullen op te halen. Iedereen tot snel en dikke kussen van mij!!!!

  • 28 Juli 2005 - 15:07

    Erwin:

    Fijn dat je naar huis komt, hoop je snel te zien!

  • 28 Juli 2005 - 16:44

    Ma En Broer:

    Man o man eindelijk weer thuis straks, al dat gereis van jou, nee hoor zo te horen was het een mooie vakantie, nou tot gauw......

  • 30 Juli 2005 - 14:38

    Rupske:

    Heb het supergehad met je Fristi-boy!! Zeker voor herhaling vatbaar, en dan wat meer actie met raften, en zonder brandnetels! Dikke zoenen van Essieboy.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1747
Totaal aantal bezoekers 38173

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: