Parijs de gekste en Trieste - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Frank Jager - WaarBenJij.nu Parijs de gekste en Trieste - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Frank Jager - WaarBenJij.nu

Parijs de gekste en Trieste

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

13 Juli 2005 | Nederland, Amsterdam

Hallo lieve familie en vrienden

Ik zit nu in een internetcafe in Trieste. Ik ben zaterdagavond vertrokken vanuit Groningen naar Parijs. De reis ging lekker, een kleine stop in Amsterdam (2 uurtjes)en daarna door naar Den Haag, Rotterdam en Brussel om vervolgens in Parijs te eindigen om 06.00 uur in de morgen. Dat was nog eens een busrit, maar enigszins ruim kunnen zitten en dan verloopt de reis alweer een stuk prettiger. Bij Kim en Marten geweest in Parijs. Het was een fantastische ervaring.Zondagochtend zijn Esther en ik gelijk het Louvre ingeknald, om daarna lekker te gaan lunchen met Kim en haar familie, want die waren er ook. Zondagavond een karaokebar ingevlogen in de buurt van de Mouline Rouge, lekker wezen drinken en de volgende dag hebben we gekeken hoe we het beste naar Kroatie konden afdalen. Maandagavond hebben we ontzettend lekker gegeten op het dakterras van een kameraad van Kim en Euf. Het uitzicht was fantastisch en de rose smaakte waarschijnlijk daarom nog beter dan de avonden daarvoor. hahaha lekker hoor... Daarna in de kroeg bij Kim gezeten tot een uur of twee om vervolgens naar een trendy club te gaan op de Champs Elysees. Daar lekker wezen dansen en de volgende dag naar Marten in het Hilton-hotel om te lunchen. flinke korting gekregen en te duur gelunched, maar leuk om een keer mee te maken. Esther en ik hebben een treinreis geboekt naar Milaan centraal met de TGV. In zeven uur waren we daar. Het was inmiddels al 23.00 uur en er reden geen treinen meer in de richting van Trieste. We zijn dus blijven slapen op het station om vervolgens de eerste trein naar Trieste te pakken. Daar zijn we nu aangekomen en het bevalt ons uitstekend. We pakken tegen een uur of twee de bus naar Rovinj. Daar ligt het kleine Venetie en gaan we lekker chillen en aan het strand liggen.
Tot zover mijn berichtgeving. Tot de volgende keer!!!!!

p.s.

T en Robbel: Veel plezier in Parijs
Kim en Euf: Bedankt voor de mooie tijd in Parijs en jullie gastvrijheid
Bob: We gaan naar Hvar toe hoor!

  • 13 Juli 2005 - 11:44

    Nicole:

    he lieverd, ik hoop dat je feestje een geslaagde party was!? Maar dat zal vast wel
    Ik wens je heel veel plezier toe tijdens je vakantie en doe ester de groetjes van me en voor jou een dikke knuffel en kus

  • 13 Juli 2005 - 15:34

    Hermannus En Joke:

    Hoi lieve MafKees van ons. Met opa gaat het steeds beter en dan zit oma ook beter in haar vel.
    Veel plezier en tot over een paar weekjes.
    Groetjes van Opa,Oma,Hermannus en Joke

  • 13 Juli 2005 - 22:50

    Lamiek:

    Ik lees het al weer, het gaat jullie lekker af. Pas je wel een beetje op? Op het station slapen....
    Ik denk aan jullie, veel plezier maken he?
    Veel liefs en vele kusjes Lamiek

  • 14 Juli 2005 - 15:05

    Flo:

    OOHH wat heb je het weer mooi, wat apart!!! Het klinkt allemaal lekker en je maakt ons ook erg lekker. Maar ik ben blij dat jullie het zo leuk hebben!! Geniet er lekker van! T en ik hebben de wc geverfd, goed he!! Oh ja ik heb je dvdspeler geleend dat mocht van T, mag dat van jou ook? Nou een dikke tut aan Eshter. Ik had er weer meer van verwacht.... Het beste. Liefs flo

  • 14 Juli 2005 - 15:12

    Pietje:

    pietje groet deze rasechte avonturiers. Wie hoor je nog zeuren over de invoering van de €uro?? kusjes!!

  • 14 Juli 2005 - 21:45

    BT:

    Gast ik lees het weer met verbazing...Wens je verder (Esther natuurlijk ook) een goede vakantie.

  • 15 Juli 2005 - 14:51

    EUF:

    Moio het was eens weer op zien gronings gezellig. Veel plezier daar in kroatie en denk aan je drie overnachtingen (:

  • 21 Juli 2005 - 12:40

    Briloape:

    Moi, Hou wordt nou din?
    Hier alles goud. Ik wait wat ik volgend joar goa doun! Doe vermoakst die wel, das hail mooi. N dikke op de bek pakker of te wel dikke vette smok van dikke vedde pad.

    hol m in de boksem

    briloape

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 38173

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: