Rovinj en nu op weg naar Zadar - Reisverslag uit Rovinj, Kroatië van Frank Jager - WaarBenJij.nu Rovinj en nu op weg naar Zadar - Reisverslag uit Rovinj, Kroatië van Frank Jager - WaarBenJij.nu

Rovinj en nu op weg naar Zadar

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

15 Juli 2005 | Kroatië, Rovinj

Lieve leute!!!!

We hebben ontzettend lekker gechilled in Rovinj. Een pitoresk plaatsje in Istrie wat alweer vol lag met Duitsers en Nederlanders. Toch een leuke camping gevonden met uitzicht op zee en uitzicht op het mooie plaatsje Rovinj. We hebben eigenlijk weinig gedaan, lekker genoten van het warme weer hier en lekker op het strand wezen bakken. We zitten nu in het centrum van Rovinj en pakken om 19.00 uur de bus naar Zadar. Daar willen we een nationaal park gaan bekijken om vervolgens een boottocht te maken naar Hvar. Dit schijnt een mooi eiland te zijn in de Adriatische zee en dat willen we natuurlijk niet missen. Vervolgens zullen we afreizen naar Dubrovnik om zo Bosnie- Herzgovina in te gaan en daar Sarajevo en andere plaatsen te bekijken. Lijkt me een hele bijzondere ervaring. Daarna naar Zagreb om vervolgens terug naar Venetie te gaan, want ik vlieg donderdag de 28ste weer terug naar Nederland met Transavia. Ik zal daar aankomen om ongeveer 18.30. Daar bel ik nog wel over met de mensen die uitgekozen zijn mij op te halen..... rararara. Ok, tot zover de ervaringen. dikke zoenen van mij en Esther en tot de volgende keer!!!!

p.s. De site van Esther is www.eusther.whereareyou.net
Daar kun je alle spannende belevenissen van haar kant lezen.

  • 15 Juli 2005 - 14:50

    Kimmmmmmmm:

    hee laiverds!!
    wij vonden het ook toppie met jullie! Frenk je hebt nog 3 nachten dus........ veel plezier en we spreken elkaar snel weer!!
    dikke zoen

  • 15 Juli 2005 - 18:43

    Liesje:

    Hey frank,

    Wist niet dat je op vakantie ging???? maar je hebt een leuke tijd lees ik. En wat gezellig dat je nog bij kim geweest bent!! Lekker genieten en effe weer bijkleuren.

    Was je feest nog leuk????

    Groetjes en een dikke kus eliza see you soon

  • 16 Juli 2005 - 16:57

    Apart:

    Hey laiverd, goh wat mooi allemaal zeg! Zal zo even op eshter haar site kijken. En wat zal je lekker bruin zijn!!! Nog eventje genieten daar! Ik hoor de verhalen allemaal nog wel... Dikke kus

  • 16 Juli 2005 - 18:12

    Erwin:

    Heerlijk al dat gereis de wereld over, alsof het niets is!
    Roosje en ik zijn vannacht terug gekomen in Par'bo nadat we een rechstreekste vlucht naar Zanderij hebben genomen vanuit Trinidad (en niet weer via takke Guyana). We maken ons op voor de terugreis, en drinken vanavond een borrel op je in de Waag!

    zoenen, geniet ervan en tot snel!
    Erwin

  • 17 Juli 2005 - 08:20

    Tante Brigitte:

    Lieve Frank, je bent weer heerlijk aan het reizen en nu in de ons zo vertrouwde landen. Ben benieuwd hoe je Serajevo vindt, naast al dat natuurschoon. Wij vetrekken morgen naar Gambia, veel liefs ook aan Esther.

  • 17 Juli 2005 - 10:44

    Oom Rene:

    Hai Frank,
    Leuk, dat je in ons vroegere vakantieland bent.
    Aanraders zijn de Plitvicemeren, de Kornati-eilanden. In elk geval veel plezier samen met Esther
    De hartelijke groeten van je oom.

  • 17 Juli 2005 - 15:06

    MAMA SON:

    Lieve Frank
    Je bent al weer een week op reis.Je verhalen volgen we zeker en moet zeggen dat je weer veel hebt meegemaakt.Pas goed op Esther en jezelf .Tot gauw maar weer.Liefs en kusjes van Mama Son en Jan.

  • 18 Juli 2005 - 12:10

    Franneke:

    Hé Frank en Esther wat cool dat je- jullie weer een website hebben. Ik heb net pa en ma met je moeder naar schiphol gebracht. Die gaan als het goed is nu vliegen. Ik heb heerlijk geluncht met mijn tante super! Arnoud en ik vertrekken donderdag nog fijne dagen en ik spreek je snel!
    Dikke zoenen van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 38173

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: