Pa en.............................Peter!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Frank Jager - WaarBenJij.nu Pa en.............................Peter!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Frank Jager - WaarBenJij.nu

Pa en.............................Peter!!!!!!!!!!!

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

31 Maart 2005 | Suriname, Paramaribo

Nou...afgelopen dinsdag was het zover. Pa zou arriveren om 17.00 uur op Zanderij te suriname! De hele dag druk bezig geweest om een bed te organiseren, de kamer op te ruimen, boodschappen te doen, etc. Daarna met Lamiek bij Satish in de auto gesprongen en letterlijk naar Zanderij gescheurd. Een paar keer autopech gehad onderweg, maar net op tijd aangekomen op het vliegveld. Lamiek met camera in de aanslag en wachten op pa. Daar kwam hij aanzetten, ik sprinten door de mensenmassa op papa af...ik knuffel hem, maar hij draait zich om en zegt, daar komt nog iemand aan hoor... Peter!!!!!!!!!!! Nou, je kon me opvegen. Ik heb toen alleen maar gejankt. Ik denk wel 5 minuten, ik kon het niet geloven. Daarna mooie fotosessie gemaakt bij de auto en vervolgens naar Paramaribo terug gereden. Het was heel erg leuk om te zien dat deze twee bij mij en lamiek in de auto zaten. Biertje in de hand en lekker genieten van de omgeving. Eenmaal thuis aangekomen stond er een heuze ontvangstcommissie klaar. Luid toeterend kwamen we aangescheurd. Erg leuk, want de ouders van Flo, Erwin en Sanne witen het immers al dat Peter zou komen. Van papa wisten we het natuurlijk allemaal al. De heren zijn daarna lekker gaan douchen om vervolgens bij ons favoriete restaurantje wat te gaan eten. Daarna doorgestoken naar De Broki waar we een afscheidsfeestje hadden van een huisgenootje aan de Kwattaweg 70. We zijn nu lekker aan het chillen en gaan morgen naar Brownsberg toe. Zaterdag mijn verjaardag en maandag t/m woensdag naar Stoelmaneilanden. We gaan met vliegtuig, bus, boot en benenwagen. Het wordt een trip die schoonheid, avontuur, sirvival en relaxte momenten afwisselt. We gaan knallen met zijn allen hier.
We hebben er ontzettend veel zin in!!!!!!!

Voor iedereen die het wist dat Peter zou komen....geweldig dat iedereen zijn mond hierover heeft kunnen houden. Heel erg knap hoor. De groeten, knuffels en kusjes van mij, pa en Peter aan iedereen en misschien tot bels komende zaterdag!!!!!!!

Frank

  • 31 Maart 2005 - 17:26

    Freya En Isabel:

    ghahaha
    ontzettend veel plezier met zen allen und have fun!! mooi verhaal!! ( pas op voor overstekende zeebras ;) )
    liefs, ons

  • 31 Maart 2005 - 17:29

    Freya:

    hee knullen, mooi da ie t mooi hebbe joh!
    hier is t wel heeel stil
    voel de warmte vd zon binnen maar asie buut'n kommn ist 13 0 te koud dus voor bier, berenburg ken net. love freya

  • 31 Maart 2005 - 17:30

    Freya:

    fotooooos wil ik sien
    ben so neiskierig
    xxx freya

  • 31 Maart 2005 - 17:50

    Oma En Opa De Jager:

    wij wensen jullie hele mooie dagen samen en dat goed gaat met ons en opa werkt alweer in de tuin!we kregen bezoek vd overbuurman... veel liefs en heel veel knuffels van kiene en hidde

  • 31 Maart 2005 - 22:34

    Pietje:

    Ja, Sjakie, het zijn mooie dingen die je zo meemaakt. Heb je ook helemaal verdiend.
    Ik vind het jammer dat je mij niet hebt opgemerkt op het vliegveld nadat je Peter zag. Ik ben van teleurstelling maar meteen weer teruggevlogen...
    Dikke zoen!!

  • 01 April 2005 - 08:58

    Joke En Hermannus:

    Nou kerels veel plezier daar met z'n allen. Frank surprissssseee was dat even van Peter. Voor ons ook weer wat gemakkelijker
    kunnen we ons niet meer verspreken. Ook groeten van Opa en Oma. Liefs Hermannus en Joke

  • 01 April 2005 - 13:54

    Grafsteen:

    ha cool alvast fijne verjaardag jongen. Ik vind het echt vaag dat je er niet bent..

  • 02 April 2005 - 08:27

    Franneke:

    Lieve Frank lang zal je leven hartelijk gefeliciteerd lieverd ik ben nu bij pa en ma en zij feliciteren je natuurlijk ook vandaag komen de oma´s naar mijn huisje. Veel plezier daar met je pa en natuurlijk met Peet wat een verrassing he! Het was inderdaad best wel moeilijk om mijn mond dicht te houden maar het is toch gelukt, hihi! Zelfs oma is het gelukt. Mijn brief voor jou ligt al klaar nu nog de postzegels!
    We denken vandaag aan je en brengen een toost op je uit! doei!!!!!!!!
    Dikke kus en knuffels van ons allemaal uit de randstad!

  • 02 April 2005 - 09:53

    Freya En Isabel:

    hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag van opa en oma ook.
    ik bel ze en lees ze alles voor en mail je erover.
    onze taart op jouw gezondheid is heerlijk straks nog aan de wijn
    veel liefs voor allemaal freya

  • 02 April 2005 - 10:41

    Paul Homan:

    Beste Frank,

    Gefeliciteerd met je verjaardag vandaag. De vrolijke man is er dit jaar niet en dat vinden wij jammer. Als je terug bent moeten we maar snel een late versie van je verjaardag vieren. Groeten daar aan je vader Peter en vrienden.

    Aan Peter:

    Ik heb je seizoenkaart verhuurt voor 10 euro aan een vriend van Vloemans. Je kan dus een extra biertje nemen vandaag! ;-)

  • 02 April 2005 - 19:54

    Grafsteen:

    Moi, van harte jongen we hebben je geprobeerd te bellen, maar het lukte niet! Fijne verjaardag!

  • 02 April 2005 - 19:54

    Lieke & Esther:

    Lieve Frank,
    van harte gefeliciteerd mit dien verjoardag! dat die moar flink goat zoep'n en parti'n! Dikke kus en knuffel, de mokkels!

  • 03 April 2005 - 07:47

    Tante Brigitte:

    Lieve neef,nogmaals van harte, Franneke heeft het al een beetje voor ons gedaan en we hoorden dat ook de kaart op tijd was. Nu zal je wel meerdere linnen pakken kunnen laten maken. Op 2 april zaten we met z´n zessen op het balkon van Fran en Arnoud in Den Haag in de zon aan de rosé en hebben samen met oma Lies en oma Jane op jouw verjaardag getoost. De oma´s hebben beide trappen gered. Wat heerlijk dat je pa en Peter er zijn .. HEERLIJK.
    Veel liefs.

  • 03 April 2005 - 08:21

    Eliza:

    happy bithday toooo youuuuu!!! happy birhday tooo youuuu , happy birthday to you, happpyyy birthday to you!! (nu moet je ons voorstellen dat we aan het zingen zijn) heel veel plezier en ik hoop dat je een hele fijne dag hebt. groetjes en knuffels van erik en eliza doeiiiii

  • 03 April 2005 - 17:22

    Rene Steevensz:

    Hai die neef,

    Ook de felicitaties van je oom.
    Het zal een
    knallende party geweest zijn, daar in Paramaribo.
    Ik heb begrepen, dat je nu vakantie hebt en samen met je vader en Peter gaat survivallen.Geweldig!
    Op dit ogenblik is het vrij zonnig bij ons.
    Maak er nog maar wat leuke, avontuurlijke dagen
    van samen.
    Groetjes en tot gauw weer

  • 04 April 2005 - 18:53

    De Negert:

    heeeeeeee ouwe percussiodrummer!

    Besefte me eergisterenmiddag dat ik nog een paar uur had om je nog fatsoenlijk te feliciteren met je 24e, maar dat loopt dan weer uit, werkvoorbereidingen voor de nieuwe week... In ieder geval: VAN HARTE, KEREL! Je wist toch al dat Vinnie & Mariska een zoontje, Robert, hebben (alweer n week of 2)?

    Kiep on rokkin in da SuriWorld ;-) groeten uit Nieuwegein!
    @

  • 05 April 2005 - 14:45

    Stubbe:

    he laiverd,
    mooie verjaardagssurprise dus, dat peter er was. alles goed verder?? tof dat je zo goed op lamiek gepast hebt!!! dikke knuffels voor jullie allemaal

  • 06 April 2005 - 07:50

    Tinus:

    He Frank,

    Sorry dat ik niet ff eerder een berichtje heb achter gelaten. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Als ik deze site bekijk merk ik wel dat je het enorm naar je zin hebt. Fijn voor je.
    Veel plezier nog de komende tijd en tot laters

  • 06 April 2005 - 08:03

    Steunie:

    Ik probeer de hele tijd te bellen. Je nummer is toch niet veranderd?

  • 06 April 2005 - 19:22

    BT:

    hey Frank....tjsa wat ik eigenlijk nog mis bij de foto's is een oranje shirt....verder alles superflex daar samen met peter en je pa. Hoop dat jullie heelhuids de jungle uitkomen!

  • 06 April 2005 - 21:28

    Vincent:

    heeeeee buk maar even voor over, nog van harte kerel en het geboorte kaartje is onderweg. veel plezier en neem er nog maar een stuk of nog wat tot je er bij neer valt. groetjes buk maar even voor over

  • 06 April 2005 - 21:29

    Vincent:

    heeeeee buk maar even voor over, nog van harte kerel en het geboorte kaartje is onderweg. veel plezier en neem er nog maar een stuk of nog wat tot je er bij neer valt. groetjes buk maar even voor over

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 38181

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: