Cola- creek - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Frank Jager - WaarBenJij.nu Cola- creek - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Frank Jager - WaarBenJij.nu

Cola- creek

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

24 Maart 2005 | Suriname, Paramaribo

In het weekend van 11, 12 en 13 maart zijn we met de Kwattaweggroep naar De Cola-creek geweest. Dit is een soort Costa- brava voor de Surinamers. Erg gezellig en opwindend. Dat viel echter teen . De locatie was niet bijzonder. Het water had de kleur van....jawel...Cola. Dat was wel apart, maar voor de rest niet bijzonder. We hadden het geluk dat een huisgenoot van ons een gratis huis tot haar beschikking had. Deze was erg groot en heel erg schoon. Het mooiste huis waar ik tot nu toe binnen ben geweest. Aangezien Lamiek toen ziek was, is Sanne thuis gebleven en zijn flo en ik wel die kant op gereisd. We hebben uiteraard veel lol gehad (zie de foto's), maar is niet voor herhaling vatbaar.

• 28 Maart 2005 - 14:45

Mama Son:

Heerlijk zo'n frisse duik.
    Toch wel fijn dat je je in het weekend lekker kan ontspannen na een drukke week op school!
    Houd je haaks!Groet van mama son

• 29 Maart 2005 - 16:53

Oape:

moi Frank, hier een kort berichtje oet veendam. Onze comp. heeft kuren. Verder is alles ok! En jij vermaakt je ook wel zie ik!
    Beterschap met Lamiek!

Wessel, Merijn, Annemarie