Telefoon!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Frank Jager - WaarBenJij.nu Telefoon!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Frank Jager - WaarBenJij.nu

Telefoon!!!!!!!!!!!!

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

07 Maart 2005 | Suriname, Paramaribo

Lieve mensen,

Ik heb mijn telefoon afgelopen weekend in Nickerie laten liggen. Ik ben vanaf vrijdag/ zaterdag weer bereikbaar op dat nummer. Jullie kunnen mij bellen op nummer 00597 8685887. Dit is het nummer van Lamiek

Menno ik hoop dat je niet het hele weekend aan de phone hebt gehangen? Je kunt me nu hier op bellen!!!!

Groet van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 38185

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: