White beach - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Frank Jager - WaarBenJij.nu White beach - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Frank Jager - WaarBenJij.nu

White beach

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

27 Februari 2005 | Suriname, Paramaribo

afgelopen zaterdag zijn we met een groep van 20 man naar White beach geweest. Helemaal geweldig. Een wit strand met palmbomen en rieten hutten. Het is mogelijk om ongeveer 10 meter het water in te lopen daarna knal je tegen een piranhahek aan. Het krioelt daar van de piranha's. Geen fijn idee, daarom hebben ze een meterslang hek neergezet, zodat de toeisten lekker kunnen zwemmen en dat de piranha's geen oren afbijten e.d. We hebben daar ontzettend lekker in de hangmat gelegen en jawel weze vissen op piranha's. Twee jongens van het achterhuis aan de Kwattaweg hebben en hengel gekocht.We hebben kip gekocht en zijn wezen vissen aan de waterkant. Geen piranha gevangen wel een schoen en een stuk riet. De kip was wel op, hmmmmmmm. slimme piranha's waarschijnlijk. als we de volgende keer piranha's gevangen hebben komt de foto absoluut erop. De foto's vertellen voor de rest voldoende over White beach.

  • 27 Februari 2005 - 18:26

    Grefo:

    Ik ben zo ontzettend jaloers! echt raar en vreemd dat je helemaal daar bent jongen snif snif :(

  • 28 Februari 2005 - 12:06

    Nicole:

    dag lieverd, hier gewoon ff een kort berichtje van mij.... ik hoop dat het goed met je gaat, maar als ik dat zo lees allemaal ga ik daar eigenlijk wel vanuit! Wij zijn afgelopen vrijdag naar de "mister gay krant" verkiezing geweest hihi, zal je snel een foto sturen van 1 van de spetters die ik heb mogen aanschouwen die avond!!!! Daar nog mooie grote negers? Lof joe honnie, dikke smakkers

  • 01 Maart 2005 - 20:42

    Martijn:

    Ik hoorde van Freya dat je hier helemaal bent beland, wat leuk man. Heel veel plezier daar. Groetjes van Martijn en ook een hele dikke kus van Freya

  • 02 Maart 2005 - 12:36

    David:

    He fraenkster, geweldige foto's heb je gemaakt heb ze net allemaal bekeken. Ik hoop dat je die fiets wqel mee naar Nederland neemt, zonde om daar te laten staan man!! We hebben hier vandaag 15 cm sneeuw gekregen, heel anders dan die hoge temparaturen bij jullie. Heel veel plezier en succes met lesgeven!!!
    P.S. ik heb eindelijk mijn voortgangstoets gehaald, dus drink maar een biertje van mij met de club ha ha ha groetjes en een dikke kus voor iedereen!!!!!!

  • 03 Maart 2005 - 08:36

    Marlous:

    Hoi Frank!! Ik heb je berichtjes gelezen en wat heb jij een supertijd daar zeg!! Elke dag is zichtbaar genieten met zoveel te doen en zoveel nieuwe dingen! In Groningen staan de mensen tot hun middel in de sneeuw op het moment, dus geniet lekker van de tropen en heel veel plezier! Groetjes Marlous

  • 04 Maart 2005 - 12:02

    Nienke:

    Hai hai wat doen jullie een leuke dingen zeg.
    Jullie zitten er nu een maand, maar hebben al zoveel gedaan en gezien leuk hoor.
    En wat gek zwemmen en weten dat er achter het hek piranha's zitten.
    De foto's zijn leuk om te zien. Echt goed dat jullie zo'n site hebben.
    Veel plezier lekker genieten dike kus Nienke.

  • 05 Maart 2005 - 16:08

    Rupske:

    Hey liefie! Ik heb het lichte vermoeden dat je het wel enigszins naar je zin hebt! Echt raar dat jij gewoon in je zwembroekje dingen aan het doen bent, en ik dadelijk weer dik bepakt opwegga naar mijn huisje! Gisteren had de hele binnenstad geen stroom meer voor een paar uur! Echt super gezellig aan het werk in de Spieghel met allemaal kaarsjes. Bel je deze week! Liefs en een dikke knuffel met bijbehorende zoen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 38188

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: